ALLA SKRIVER GRATTIS !!

Hejj dag började vi klockan 08.15 för vi hade friidrottsdag idag . Först var det kulla , det vann jag i med 8,10 meter . Sen var det 60 meter det kom Jullan först i Grattis men jag kom 2:a , en var det brännboll det vann mitt lag på (jag vet inte varföre vi hade med det , det var typ för att det var 6 klasser som skulle ha det ?) Sen var det längdhopp det var Natta på Grattis till dej med . Jag vet inte var jag kom på det ? Näst sista grenen var fotboll , mitt lag vann på det med . Sista grenen den var jobigaste men den vann jag ändå . Det var......1500 meter jag sprang typ nästan allt vad jag pallade . Sen var det lunch det var köttbullar och potatis det var inte så gott . Efter lunchen körde vi 10:an elr var det nu heter , Sen var det prisutdelning. Sen gicj jag och Johanna till fritids och sen gick jag hem . Nu sitter jag här och skriver lite på min blogg och kollar på nickelodeon och barnkanalen sen så ska jag någ ta och äta lite tror jag för jag är jätte hungrig för maten var ju inte så god. Men nu ska jag gå . Men kom ihåg att skriva Grattis till http://liksomjullan.blogg.se/ ,
http://torpenbergs.blogg.se/ och mej XD

Dom som vann XD
Först 4:orana , då vann : Wilian och Sofie
Sen 5:orna , då vann : Elin (jag) och Tim
Sist men inte minst 6:orna : Nathalie och Anton

ETT STORT GRATTIS TILL ALLA SOM VANN !!

Kommentarer
Postat av: Victor

du FUSKA säkert på allt

2009-05-12 @ 13:42:56
Postat av: Elin

ehh nej jag var faktiskt best på allt XD

2009-05-13 @ 16:13:50
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0