NU HAR..

SOMMARLOVET BÖRJAT !!
Jippi...idag var det ju skolavslutning. Tråkigt att inte få träffa alla igen, men sånt är livet? Tog inte så många bilder idag, men ni kommer att få några. Efter av slutingen så gick jag m. familj hem och sen åkte vi till farsta vi skulle köpa en ny klännig min var 5cm förstor så tänkte köpa en ny. Men så klart hittade vi ingen som jag gillade, inte några 3/4 byxor heller :/ Men vi hittade ett par fred perry skor :) Dom var på rea kostade bara 299kr istället för 799kr. Bra köp!! Senare vid fyra ska vi åka till min kusin som fyllde 6 igår, då ska jag bada för dom har en jätte stor pool. Vi kommer väl hem vid 20.15 eller något, då kommer carro hit :P

som sagt sommmmmarloooooooov !!!
PS. bilder kommer !

Kommentarer
Postat av: M E L I N A

SV: haha okej , shyst <3 =)

2010-06-09 @ 22:27:26
URL: http://enskedebrudarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. haha okej :)

men du kan låna den av mig om du vill ? så slipper du köpa !

jag tror nog att du skulle gilla den och du verkligen läste den :)

2010-06-10 @ 23:12:33
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0