Irsta Blixten (Västerås)

Hejj Hejj Hejj idag har jag varit i västerås och kollat på handboll hela dagen :) vi var i rocklundahalen , ABB Arena och några till vi kollade på jätte jätte jätte många matcher det var jätte roligt :) men jag fick gå upp ganska tidigt och vi skulle åka klockan 07.00 vi var frame vid halv nio , nio :P när klockan var tre så åkte vi hem :) när vi var hemma så var jag stina och gustav ute och spelade fotboll ! det var ätte roligt också , för jag vann hela tiden :) Sen var detwild kids finalen , hoppas att björnarna kommer att vinna , YES dom vann :) !! efter det var det mat :) det var kött och potatis ! mumms ! Sen började robinson , haha jag fattar inte riktigt men det var bra , ( tror jag ) ? nu sitte jag här och gör inte så mkt är lite inne på msn och lite på pea :) hej då vi ses imorgon då skriver jag vilka som vann irsta blixten :) // er Elin <3 :)



F 98 :
Skogås HK 1 - Borlänge HK                 14-4
IK Sävehåf 4 - Skogås HK 1                   0-6              
Skogås HK 1 - Skå IK 2                          9-4

Torslanda HK 2 - Skogås HK 2            0-7
Skogås HK 2 -HK Tyrold f 98                 6-1
IVH Västerås - Skogås HK 2                1-12

F 97 :
Spårvägen HF  - Arbrå HK 1
Dicken - Spårvägen HF
Spårvägen - IVH Västerås vit

Gökstens BK 2 - IFK Tumba HK 2     5-5     
Uppsala SIF - Gökstens BK 2            7-6
IFK Tumba HK - Eslövs IK 1             10-8
IFK Tumba Hk 2 - Uppsala SIF          8-4

RP IF 2 - Torslanda HK 2                 11-4
Eslövs IK 2 - RP IF 2                           4-8     
Torslanda HK 2 - Eslövs IK 2            6-3

P 97 :
Skogås HK -Lidköping HK                7-5
Torsby IF - Skogås HK                       9-7
Skogås HK - IVH Västerås vit          12-4

HP tibro - BK Söder                            9-8
BK Söder - IVH Västerår blå             7-2
NAJS HF - BK Söder                         13-7

F 94 :
Torslands HK 2 - Skogås Hk          5-15
Skogås HK - Motala HK                   13-6
Skogås HK - Eslövs IK 1                 13-8

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: hehe nice:D ja visst e den fett fin:D

2009-04-05 @ 19:21:34
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0