Tack och älskar dej saga :)

Jag saknar dej, hela dej. jag kommer ihåg när det bara var vi två förut. men senare så vad vi inte med varann lika mycket.. det känns liksom som om jag har glömt bort dej, men nu känner jag att mitt hjärta är tomt och att det är du som fattas här inne. jag sa förut att du tog en stor plats av mitt hjärta men sakta sakta blev den platsen minndre, men nu vet jag att jag du har en stor plats i mitt hjärta. jag saknar dej ditt fina leende dina vackra ögon ditt underbara ljusa hår. jag är glad att du inte har lämnat mej. för jag behöver verkligen dej.. du har många kompisar som gillar dej men jag är en av dom som gillar / älskar dej extra mycket. att förlora dej, neeej, skulle jag inte klara av.  men för mej betyder du allt. det ska du veta.! jag skulle kunna skriva en tjock bok om dej men jag vet att för dej betyder jag älskar dej mycket. vi måste vara med varann nån gång, för jag klarar inte det här längre. saknar dej och allt med dej.. ! våra minnen har blåst iväg och allt vi har skrivit ner har suddats ut. och det vi lovade har sjunkit. så vi ska skapa nya minnen och skriva nya sidor oss. och vi ska hämta vårat lovade som ligger på botten. och det håller vi på redan nu. när jag tänker på dej, skriver jag fina saker om dej. när jag gråter så vill jag ha dej vid min sida. när jag hoppar vill jag ha dej brevid mej. när jag dör vill jag hålla dej i handen. när jag saknar nån, vill jag ha dej jag kramar. när du åker bort kommer jag följa med dej ända upp. för du öppnade hela mej, dej kan jag lita på dej kan jag inte svika. Jag älskar dej Elin Pilgren. Och så är det skriviet

Fin Va fick den av Saga <33

Kommentarer
Postat av: saga

taaaaaack :) <333333 älskar dej

2009-04-05 @ 20:41:34
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0