SORRY !

hejjan förlåt att jag inte har skrivit på väldigt länge men jag har inte haft så mkt tid , jag har varit med kompisar pch allt vad jag har gjort , men nu idag så kan jag ochh ellen varit och inte gjort så mkt bara tränat typ . igår var jätte många från fotbollen åp AIK-trälleborg och AIK vann bra asså jag älskar aik och jag blev dubadd till AIK ridare jätte stolt , :) men inbnan matchen så var jag med natta och var på hennes fotbolls match , :) och i förrigår så spelade jag en fotbolls match och vi vann med 3-1 haha men vi var jätte jätte dåliga och det var jätte pinsamt för att alla nya killar i min klass var och kollade ! jätte pinsamt för att jag inte var bra jag missade och gode tabbar hela tiden ! ;P men ni ska jag väll träna upp min fot lite i typ 20 minuter , vi ses ! / kramisarna elin <33

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

bara bra, du då? =)

2009-08-31 @ 08:34:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0