Hejjsan bloggen ...

Hejjsan bloggen nu ska jag berätta vad vi gjorde idag och igår .
IGÅR var jag , leonie , julleh och natta (natischa) på ung08 det var as roligt först så möte jag och natta leonie och julleh på farsta strand perången . sen så tog vi tunnelbannan till T-centralen och gick till kungsan där ung08 är . sen så gjorde vi lite sen åt vi på donken . efter det så gick natta typ hem och vi var kvar och hade bäst . sen när klockan var 16.30 så började jag , leonie, julleh och natischa att dansa sen ba kom det killar och allt dom bildade en ring runt oss och nöp oss i kinden :P sen när klockan var 19.15 så åkte vi hem och natischa stanade kvar med sin sis . <33 sen sov vi hos julleh men vi hade inga nycklar så vi kom inte in så vi drog till coop och köpte läsk och godis för vi skulle kolla på en film .
IDAG var vi på ung08 men jag och julleh drog hem till mej efter 3 timmar för det var inge roligt idag . nu ska hon sova här , vi ses imorgon :)

Kommentarer
Postat av: SuperTom

O prata med mej? dissare -.- <33

2009-08-12 @ 20:06:41
URL: http://supertom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrf ska jag det svikare ?

2009-08-12 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0