4 december

Jul fan vad jag längtar ditt. Det känns inte alls som om det är jul nu. Men det är bara typ 2/3 veckor kvar .. wihoo! Snart så måste jag börja köpa julklappar jag tror jag vet vilka jag ska köpa till Nathalie såklart för vi är bästisar så det måste jag ju bara göra, Tove måste jag med köpa till för hon betyder allt, kanske Ellen och Becca med? Snart så ska jag ju också åka till ungern det är bara 10 dagar kvar nu..asså jag fattar inte för någon dag sen kändes det som typ 2 månader? Men ju närmare desto mer spänd blir jag. nu kommer jag börja att räkna ner till ungern frånoch med idag ;)

10 DAGAR KVAR


Kommentarer
Postat av: AlbaHedman- Barbie

sv: jag tar betalt :)

2009-12-05 @ 10:14:21
URL: http://lovealba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0