8 December

HejHej imorse så vaknade jag typ 6.45 men jag årkade inte gå upp så jag låg kvar i sängen tills att julkalendern var klar sen så åt jag lite, sen så gick jag. När jag kom till skolan så typ satte jag mej i trapphuset och väntade på att nån Tjej skulle komma ;) Men när Bella och Alice kom vart det plötsigt mkt roligare. Efte att vi hade haft en rast så hade vi profil altså FOTBOLL :) Vi fick våra tröjor haha äntligen fast man känner sig lite konstig när man har på sog dom ör det är ju Bajen tröjor xD Men idag så hade vi fått pack listan till Ungern sa mamma, så sen ska vi prov pack till mej och imorron ska vi få bollar på träningen som vi ska ha med oss, åå jag längtar så mkt nu!
Nu är det bara 7 dagar kvar !

Bajen tröja :)

Nr 141 har jag :)

Super 1:an har kommer bajen !

Kommentarer
Postat av: Nora

Så fin blogg du har!:)

2009-12-08 @ 15:37:26
URL: http://www.stylebynora.blogg.no
Postat av: Nathalie

vad roligt att ni fick tröjorna ! Jag hoppas på att det finns en kvar till mig på torsdag, om jag kommer till skolan då vill säga.

Kram

2009-12-09 @ 09:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0