Älskar dej Tove

Hejsan jag vet att jag inte har skrivit idag med det är bara för att jag har varit med Tove. Igår så sov hon ju här  och vi kollade ju på The Hills, fan älskar det. Jag måste köpta boxarna också. Vi somnade typ vid 00.50 eller något för vi vart tröta ganska fort XD I morse så körde vi typ Just Dance och jag blev fan utklasad ;) men jag vann 2 gånger av typ 20 :) haha jag är stolt. Maritin och Leo kom sen då fick jag en julklapp av dom det var pressentkort med 400:- på H&M. Sen så åkte jag och tove hem till tove och var inne och gjorde något kommer inte ihåg sen så gick vi ut och hade roligt. Vi var typ bara ute 30-35 min med vi hade jätte kul. Sen gick vi in och drack varm oboy och kollade på The Hills box 2 :) Sen vid typ 8 kom anton hämtade mig. Imorgon ska jag se på Bio med mamma, stina, leo, matin och oscar tror inte gurra ska var med ?

En snö lykta som jag och Tove gjorde :)


Kommentarer
Postat av: Tove

Va fan jag vill med !!!

2009-12-28 @ 21:28:29
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0