December igen !

Nu är det änkligen december igen. Nu är det bara 23 dagar kvar till julafton. och bara 2 veckor tills Ungren
Imorse så hann jag inte med allt som jag brukar med det blir så ibland, men idag hann jag faktiskt äta frukost. Och sen så hann jag kolla på JULKALENDERN, den var inte så bra så jag vet inte om jag kommer att kolla mer men jag vet inte? Medans jag kollade så gjorde jag klart det som jag inte hamm igår med SO:n. Men sen var det skola, blää ! Men i skolan hade vi ju fotboll och det är det ända som är ganska kul allt annat suger! Men nu har jag inte så mkt mer att skriva så vi säger väll HejDå p&k Elin
 

Fin ?


Kommentarer
Postat av: Ronja

Nej den bilden var sktiful Elin ;) <33

2009-12-01 @ 16:11:57
URL: http://baraavermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0