2009

10 favoriter:
Färg:
Blå
Mat: Pizza
Låt: Taylor Swift- Love story
Film: 28 dagar
Bok: läser inte "/
Sport: Handboll och Fotboll
Årstid: Sommar o Vinter
Veckodag: Fredag
Glassmak: Daim
Tid på dygnet: Haha när tror du?

9 för tillfället:
Humör: Knälig
Smak: Julmust
Kläder: Mjukisbyxor,träningströja, tjocktröja
Bakgrund: På datan - Hugo (mormors hund det är hennes data) | I mobilen - Jag som "fjortis"
Nagellack: Har inte det :S
Tid: 18.03
Omgivning: Mormors kök
Irritationsobjekt: Ner knappen på mobilen har pajat och kameran har inge batteri
Saknad: ******

8 första:
Bästa vän:
Nathalie
Screen name: Det där fattade jag inte?
Husdjur: Kisse Katt :P
Piercing: Öronen
Förälskelse: ******
Musik: Haha jag venne?
Bil: -
Kyss: ?

7 senaste:
Cigarett
: Röker inte det det är äkligt !
Mat: Middag
Dryck: Julmust
Biltur: Med mamma
Kyss: ****?
Spelad låt: Taylor Swift- Love story
TV-program: Bolibompa

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Ne
Brutit mot lagen: jag venne ?
Blivit arresterad: Nej är du dum !!
Badat naken
: Yes
Varit med på TV: Yes
Kysst någon du inte känner: nej

5 nej tack:
Kläder:
Naken
Mat: ko hjärta och sånt
Musik: Klassiskt
Dryck: Ägg ?
Personlighetsdrag: Venne ?

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Kola
Du kan höra just nu: Music
Du inte kan leva utan: Pengar, mobil, vänner.
Du gör när du har tråkigt: Data mobil och vänner

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Tove
Du tycker om: Mina vänner
Du inte gillar: Svikare !

2 val:
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Båda

1 önskan: Att alltid ha Tove Berglund som än vän livet ut !


Kommentarer
Postat av: S A G A

åå söötis du är underbar :D <3

älskar dej med fast jag älskar dej ännu mer :D <3333

2009-12-06 @ 20:25:23
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: Tove

Det är min önskan också Elin. Älskar dej baby :)<33

2009-12-06 @ 20:40:50
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0