FINALISTERNA AV IDOL 2009


Ja det var dom 2 som gick vidare till idol finalen 2009 men jag ville inte att Calle skulle gå vidare för jag tycker inte han sjunger bra jag tycker faktiskt att han suger! Jag ville hädre att Erik och Tove skulle gå vidare. Men jag tror det kommer gå bättre för Tove än för Calle, men det är bara vad jag tror det är bara att hoppas att Erik vinner och inte Calle man måste rösta jätte mkt på Erik så alla som älskar han RÖSTA ! Men snart ska jag börja byta om för jag har handbollsmatch mot Skru klockan tjugo i två så jag måste börja ladda om nu. Sist vi möte dom så förlorade vi i C-proppen mot dom så nu tänker jag inte göra det igen . En gång aldrig mer. Men om dom toppar sitt lag blir det jätte jämt jag vill att dom ska göra det för det är då man blir bättre om man får tufft motstånd. Men snart ska jag väll göra mej klar. Sen efter matchen ska jag hem till mormor och baka och lite annat, jag ska sova där för det gör jag varje år jag brukar handla julklappar med henner men det gör jag inte i år. haha nu är det bara 9 dagar kvar till ungern ! Det kommer bilder det lovar jag jag ska försöka att blogga där det tror jag att jag kommer göra också för dom har en bra data där jag tror att det kommer bilder om jag inte glömmer kameran med det tror jag inte. så p&k elin

Kommentarer
Postat av: S A G A

taack sötis :D

2009-12-06 @ 11:45:37
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin blogg :)

2009-12-06 @ 12:06:40
URL: http://intebaralovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0