Jul afton drar mot sitt slut !?

Nu har vi öppnat alla prisenter och det är bara 2 veckor sen fyller jag år :) Whoho ! Men vill ni veta vad jag fick !?
1. svart vit tröja från JC
2. Puma strumpor 3 pack
3. Vantar stadium
4. mascara Loréal Paris med x5 så längre ögonfransar?
5. Morgonrok*
6. Puzzel
7. Sims 3
8. Sims 3 desternation världen
9. Högtalare till ipod nano
10. Typ något påslakan :)
11. Hannah Motana Bok av syrran :)
12. Just Dance till wii (så tove nu kan vi dansa loss xD)
13. Dance Dance Revolution hottest party 2 (kanske ska byta?)
14. En skol pärm
15. Tröja

Det var nog allt men imorgon ska jag till min pappa men jag tror inte att jag kommer att få så mkt där för jag ska typ få en annan sak senare :) Det är bara 2 veckor tills jag fyller 13 år nu längtar grymt blir tonåring då :)
Bilder på saker kommer imorgon eller någon annan dag puss !

Kommentarer
Postat av: Julia B

God jul Elin! <3

2009-12-24 @ 21:06:42
Postat av: Tove

Yees !! :) Fett kul måste komma hem till dig snart då :D

2009-12-24 @ 21:55:50
URL: http://beerglunds.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

åhh fick du sims 3 då måste vi spela elin !

2009-12-25 @ 13:41:47
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0