Jul afton

24 december har änkligen komit. Snart måste man börja fixa sig och så. Klockan 16.00 kommer alla gäster. Jag har redan öppnat 4 st julklappar från Tove, Ellen och Carro sen ett från "tomten". Haha tack för fina saker hoppas att ni gillade mina saker. men det tror jag att ni gjorde. Innan alla kommer så måste jag fixa allt i mitt rum det är imte så städat som det borde vara "/ Vet ni att jagf sitter faktiskt med glas ögon på mej det är fan skönare man ser bättre då.
Hoppas att ni får en bra dag, jag tror inte att jag kommer bloggas så mkt idag men jag hoppas det man vet aldrig kanske får för tråkigt vid maten om jag får det så sätter jag mig där en stund och bloggar jag tror att ni kommer få massa bilder imorgon på allt jag har fått.


Fin haha nej !

Tog bara den förut idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0