Nu är det långt till julafton igen

God efter middag. Idag fick jag sova till halv tio. Sen så väckte min brosa mig och sa att pappa skulle hämta oss om en stund så jag gick upp och provade Just dance spelet som jag fick igår det vara ganska kul men svårt. Min brosa var mkt bättre än mig xD Haha sen kom typ pappa och hämtade oss när vi kom till ha så fick vi öppna pressenterna jag fick av pappa och katherine : adidas byxer lila, fame boxen , mouse, borsta, vita handbollsstrumer, tröja får vila, toffsra och typ 500 kr ?
Men sen klockan 4 ska vi till katherines pappa och äta. Jag glömde mobilen hemma hos min mamma så ni får vänta med alla bilder och alla från igår, upps? Min mobil är förestan på lagning har den gamla sony ericsson oranga/svarta platta ni vet!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, allt bra ida?

Kram:D

2009-12-25 @ 18:32:24
URL: http://alfayadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0