Packningslistan till Ungern ;)

Packa i handbagaget:

Matchtröja: en grön och en vit. De som inte har någon vit får av Ammis på matchen på lördag.

Målvaktströja (Elisabeth och Rebecca)

handbollsskor

strumpor

matchshorts

overall

matsäck till flyget (ingen dricka)

pass

ev försäkringskort

fickpengar

 

 

Övrig packning

*strumpor

*trosor

*T-shirts (att träna i och att ha på sig efter dusch)

långärmad tröja

*jeans eller mjukisbyxor (beroende på vad man väljer att åka i)

*badkläder

*badhandduk

*duschhandduk

*toalettartiklar

*vattenflaska

hårsnoddar

tofflor

*sovtröja

*mössa och vantar

*en boll, tar man vid matchen på lördag

*tejp, fås på matchen på lördag

nu är det bara 2 dagar kvar till Ungern och imorron är det sista skoldagen .. jippi !
på packlistan som jag har lagt in( vet inte vrf) menmen... dom jag har * på har jag packat :)
men jag orkar inte skriva mer nu lovar att skriva imorron xD (I think?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0