Snart ska jag sova tror jag.

Hejhej satt bara och läste lite bloggar tex. toves en av mina favoriter. Men hon hade iallafall skrivit lite om fjällen och om att åka skidor. Jag har aldrig åkt de förut men i mars ska vi till Åre tror jag det var och åka skidor. Jag vill inte göra det bara för att jag inte kan de. Men det kommer nog bli kul. Haha jag vet inte varför jag loggade in igentligen bara gjorde det pappa sa typ att vi skulle sova efter en film som slutade klockan 23.40 men det gör vi inte. oscar vet jag inte om han gör det tror inte det? Men jag och oscar har kollat på en film som heter offside den är jätte rolig har sätt den många gånger förut. Haha men nu bara sitter jag här och pratar på så nu säger jag bara GodNatt :) Jag sitter bara och väntar på att Playa Del Sol ska börja med det börjar typ 01.10 så jag vet inte om jag orkar vänta det får vi se sen :)

bara en bild från filmen: google.se ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Det kommer bli jätte roligt i fjällen ! :) Bara du lär dig så kommer du älska det !! :D <3

2009-12-26 @ 11:08:30
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0