23.47

Hejj dag har det varit en ganska jobbig men ändå rolig dag : ) för vid 10.00 åkte jag mamma och oscar till fasta för att köpa några saker till dom nya mobilerna : ) sen när jag kom hem efter en ca timme så kom Oscar Melker Jonny och så några till det  var pinsamt  : P och dom ville att jag skulle följa med till gubbängshallen för att kolla när dom spelade sin match : ) sen till slut följde jag med dom , efter 15 minuter när vi var där kom Tove och Ellen det var mycket rligare då för mej : ) sen så efter det skulle vi på resturang med nisse och calle med deras familj det var jätte roligt för sen skulle alla hem till oss där var det jätte roligt : ) men nu är det jätte stökigt på mitt rum : ( ajaj jag får väll städa imorrn efter min viktiga match mot haninge : ) nu är jag jätte tröt så jag ska nog gå och lägga mej nu det kanske kommer några bilder imorrn , fast jag vet inte om jag kommer ihåg det ses älsklingar // Elin : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0