Rubrik ?

Hehe idag har jag varit med ellen oscar och rasmus , men innan det var jag hemma och kollade lite på TV och var bara hemma sen skjusade mamma mej till ellen :) sen gick vi ner till farsta centrum och skulle handla en present till ellens kompis maria som ska ha en fest imorrn ! sne efter någon timme kom oscar , men då var intye rasmus med för han hade missat tunnelbanan ! så han cyklade .. hahaa :P när jag ellen oscar och rasmus var där så gick vi till farsta hallen för att kolla om nån hall var ledig det var den .. så vi körde lite handboll och lite annat :) sne när det ionte var så roligt längre gick jazg och ellen hem till ellen men oscar och rasmus gick inte med oss dom gick typ till farsta centrum :P sen klockan 17.30 kom anton och hämtade mej hemma hos ellen ;) när jag kom hem satte jag mej och spelade lite soms 2 och lite pea ''/ sen var det mat det var jätte gott # ! efter maten gick anton och hyrde en film ´´patrik 1,5`` den var ganska bra .. jag tycker att ni ska se den :) nu ska jag fixa med min blogg lite kanske byta design elr så ska jag inte göra det men jag ska ialla fall logga in på pea :) pilgren@pea heter jag :? men nu ska jag gå så bye bye älsklingar :) // Elin <3 juste jag har ju en ny bloggg också som jag inte kommer att skriva i men den kommer jag bara att prova lite designer men kolla gärna lite ändå :)  www.pilgrens.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Jullan

Hejj Elin :)

Kolla min nya design !;)

2009-02-28 @ 09:29:08
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Jullan

Hejj Elin :)

Kolla min nya design !;)

2009-02-28 @ 09:29:08
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0