Söndag men matcher :O

Hejj nu ska jag skriva lite om söndagfen : ) >Det började med att  jag vaknade klockan 09.00 för att Carro skulle komma klockan 10.00 men dom kom vi nästan 10.30 :P
Så jag började städa mitt rum med sen pallade jag inte mer så jag satte mej vi datan , men då blev Anton jätte sur på mej så vi fick städa mitt rum : ) Det var någ ganska bra !
Sen när klockan var halv två då åt vi mat , palättar : ) Det var jätte gott ! Sen åkte vi till handbollen för vi skulle spela en viktig match mot Tumba den matchen vann vi med 10-14 : ) Sen var det ju en match mot Spårvägen den var vi också : )
Nu ska jag äta lite ses imorrn : )
Puss o Kram // Elin : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0