Bio

Förre bion
Hejj idag tänkte jag att jag skulle kolla när oscar skulle spela matchen .... jag kollade bara en match sen ringde ellen och ville gå på bio , det ville jag med :P men den skulle börja klockan 18.00 så vi gick hem till henne och bakade choklad bollar ... mums jätte gott  :) sen lekte vi typ tanter och fixade lite med våra bloggar :P Haha det var jätte roligt att leka tanter med ellen :) men sen var det mat , det var lax :( jag tycker ju inte om det med det var jätte gott :) sen var det typ nån efterrätt det var verkligen gott :) men nu ska jag och ellen gå på bio och se brölops duellen , ses ..... puss
Efter bion
Hejj igen det var jätte roligt att gå med dej ellen , det var bra att du ringde mej och ingen annan ! jag tyckte den  var bra rolig och lite boring ibland med det var brar typ på 2 ställen ;) ajja ses imorrn bbys // Elin :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vi hade fett kul! Älskar dej<3

2009-03-18 @ 15:43:30
URL: http://heejelleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0