Grattis Stina som blir 5 år

Till stina en sång:
Jah må hon leva jag må hon leva jah jag må hon leva ut i 100:ade år jah vist ska hon leva jah bvist ska hon leva ut i 100:ade år ett 4 faldigt leve för Stina hon leve hippip hurra hurra hurra hurra !!!

Hejj alla blogg läsare hoppas ni har haft en bra dag idag :) det har jag ialla fall haft . imorse gick jag upp 06.15 för vi skulle sjung för stina som fyller 5 år :) men i skolan var det ganska tråkigt :P när jag kom till fritids var det utedag så jag tänkte gå hem men jag hade inga nycklar ! så jag alice och morre gjorde nåt som jag inte kommer ihåg vad det heter .. tvist var det :P nu ska jag gå för jag ska städa och det kommer gäster sen :) vi ses bloggläsare // Elin P <3

Jag på väg hem :P

Gustav :P

Stina öppnar sina packet :)

Jag och Natta <3

Jag på väg hem :)

fina jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0