Klass fest :)

Hejjsan idag var det skola som vanligt ! men det är ju inga läxor på flera veckor .. skönt !!
Efter skolan gick jag hedda natta och jullan till hemmakväll och köpte godis <3
För klockan 18.30-20.30 är det klass fest :) Hahaa här kommer lilte om klass festen :)
Först kom jag ditt och möte hedda jullan och natta , så gick vi in där det var :)
Efter en timme gick jag morre frasse johanna natta jullan hedda jonte mm ut i skogen ,
vi hade as roligt där , sen ropade några och sa : - ni får inte var ute mer det är lekar
vi ba - faan det är inge roligt , men tillsist gick vi in :) Men sen när klockan var 21.15
så gick jag morre frasse och alice hem det var as läskitg att gå i mörkret , först
var det en bil som bi trodde följde efter oss , men det gjorde den inte .. läskigt !!
Sen efter några meter var det en gubbe son typ följde efter oss det var så jävla läskigt
så jag slog 112 ifall att och frasse slog sin mammas nr :) sen när vi var hos alica så gick
vi med henne till dörren sen drog vi hem till mej och morre och frasse fick följa med mej
till dörren , men sen skulle frasse hem till sin mamma som bor ganska långt bort
så morre följde typ med han , fast jag vet inte om han gjorde det !! :)
Ajaa nu ska jag gå ses imorrn tror jag // Elin Puss Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0