lovet är snart slut :(

buuu , snart är lovet slut och då ska vi börja med nationela proven :( jag kommer inte att klara engelskan tror jag men jag hoppas det :) men min dag har varit bra , igår sov jag ju hos natta dt var jätte roligt :) när jag vaknade hade natta gjort frukust på sängen :P mums det var jätte gott natta :) när vi hade ätit så satte vi oss och gjorde en blogg till morre den heter snyggasteh.blogg.se han kommer aldrig att skriva i den men ändå kolla in den ;) när vi hade gort den så gick vi ut i en timme , sen kom min mamma och hämtade mej , när jag var hemma så gjorde vi om mitt rum jag tycker att det är jätte fint nu !! men nu ska jag fixa min header :) bye bye bbys  puss o kram  // Elin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0