rubrik ?

H3jSan , idag har jag varit i skolan och det var ganska roligt :P på hemkunskapen(HK) var det as roligt , vi skulle göra rulltårta :) de nblev jätte god ;) efter sloan kom carolina och moa , dom följde med mej hem och vi lekte lite med stina och gustav :) sen vardet träning och vi skjusade hem moa till sig , när jag mamma och caroline skulle träna . när jag kom hem så duchade jag och tog lite godis :P efter kollade jag på ``FAMILEN ANNORLUNDA`` det var jätte roligt :P nu ska jag kolla på AIK-RÖGLE ! hoppas hoppas att AIK vinner !! // ESTP <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej snygg blogg fattar inte hur du pallar ja pallar inte :P

2009-04-21 @ 16:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0