Söndag , Grattis Ellen

Hejj först kommer det en sång till Ellen som fylle 12 år idag :)
Jah må hon leva jag må hon leva jah jag må hon leva ut i 100:ade år jah vist ska hon leva jah bvist ska hon leva ut i 100:ade år ett 4 faldigt leve för Ellen hon leve hippip hurra hurra hurra hurra !!! jag hoppas att du har haft det bra Ellen och att du blev nöjd med din pressent som du fick av mej ? :)

Men här kommer min roliga dag :) Först gick jag upp 07.15 typ sen kläde jag på mej ;) Jag åt ingen frukos för jag kan inte äta så tidigt påmorgonen så jag åt i bilen :) när vi kom fram till matchen var några redan där ;P vi värmde upp och jag blev as varm , i den första matchen blev det nåt jag vet inte riktigt med typ 10-7 tror jag ? och i den andra tpy nåt sånt också :) efter matchen åkte vi och köpte nya skor på intersport i fasrta :) efter par gympa dojer och ett par gräs skor i adidas , dom vad jätte snygga och skjöna . när vi hade köpt dom åkte jag och carro hem till mej och duchade ... det var fett skjönt för jag var ju as svetig ;) efter att vi dushat åt vi korv och mos , shit jag var as hunrig hade bara ätit 2 makor :-) när vi hade ätit upp satte vi oss och chattade med Emma och Tove :) sen hade vi inget att göra så vi bakade muffins , det fick bli chocklad :) dom blev jätte goda och fina ;) när dom precis blev klara började handboll sverige-typ nåt konstigt :) men nu ska jag äta lite mat vi ses sen :) Kram och Puss // Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0