Tack Tove

Elin Pilgren

jag vet inte hur jag ska förklara ? eller vad jag ska säga ? eller hur jag ska börja ? för du är bara så sjukt jävla underbar. jag kommer alltid att lita på dej. jag kommer alltid att ställa upp för dej. jag kommer alltid att stå vid din sida. jag kommer aldrig att glömma dej eller lämna dej för utan dej är jag ingeting. en dag utan dej är som en dag utan luft. skulle du lämna mig skulle jag gråta till döds. jag kommer aldrig att släppa taget om dej. du är mitt allt och lite till. det har gått tre fyra år nu och dom åren har varit dom bästa. tillsamans klarar vi allt. du betyder verkligen mest för mig det ska du veta. alla våra minnen är så sjukt roliga. du har något speciellt som ingen annan har. du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. gårter du gråter jag, skrattar du skrattar jag. jag kan verkligen säga allt till dej och du lyssnar. inget ska kunna komma mellan oss, INGET. när jag inte orkade mera hjälpte du mig upp på bena igen och gjorde så att jag blev star och forsatte. vi har aldrig bråkat och det är jag riktigt glad för. det jag skulle aldrig vilja bråka med dej. jag finns alltid här för dej i vått och tortt. har jag dej har jag allt. om det någon gång skulle hända dej något kan du alltid komma till mig och prata. jag lovar att jag tar hand om dej då. tack för att du finns gumman. du har hjälpt mej så många gånger. alla stunder med dej har jag bara njutit av. du är min andra halva. om du inte skulle finnas vad skulle jag göra då ? vem skulle jag skratta med då ? vem skulle jag krama så hårt som jag gör om dej ? vem skulle jag pussa hela tiden ? ja du ser jag skulle verkligen inte klara mej utan dej. du är den person som får mej att må bra när jag mår dåligt. jag tar inte ett till steg utan dej älskling. vi har sakt föralltid och det ska väl hålla ? jag hoppas verkligen det alla fall. hoppasdu tycker samma sak. aldrig utan dej. det finns ju många som älskar dej, men ingen älskar dej lika mycket som jag gör. du är verkligen som en kompis/bästis ska vara du har allt. du gör min dag. ditt leendé gör mig glad, ditt skratt gör mig glad, dina kramar gör mig glad, dina pussar gör mig glad.
JAG ÄLSKAR DEJ MEST <3
tove <3 elin föralltid

Tack så mkt Tove , Jag älskar dej mest <3
Texten betyder grymt för mej jag kommer alltid att tillhör dej Tove Berglund <3

Kommentarer
Postat av: Pilgren@

Tack min älskling <3

2009-03-07 @ 19:39:45
URL: http://alltidjah.blogg.se/
Postat av: Tove

Varsegod, jag älskar dej mest <33

2009-03-07 @ 19:48:05
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0