Torsdag med film :P

Tjena på er ! idag var det ju skola men första 2 timmarna var det film , dee nfilmen sög verkligen ! den hette typ de nlånga flykten och den handlade om kaniner och jag fattade inget om den filmen elr jag var inte den ända som inte fattade ! jaja sen hände det väll inget mer i skolan tror jag , eller jo det gjorde det jag och ellinor skulle göra engelska NP med marie när man skulle prata med varandra och sen interjuva varandra :) Det var ganska roligt men det var pirit också , för ibland kom man inte på vad man skulle säga :P efter skolan var det typ matcher i sköndal med fritids , det var ganska roligt , men sen åkte jag hem med alla andra och när jag kom hem loggade jag in på playaheadoch på bloggen ! men nu ska jag äta pizza .. mums det var as gott . men nu ska jag städa och sen ska jag skriva om min dag på bloggen , och fixa lite med bloggen igen ! aja god natt puss puss // 3lin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0