torsdag o fredag :)

Hejj idag var det inte så mkt i skolan som hände , men efter skolan var det typ fotboll på konstgräset men jag och natta åkte ut och då var det inte roligt längre :P så vi drog till natta :) när vi kom hem så skulle vi äta mellis men det fanns inget så vi gick och handlade :P  nästan precis efter att vi hade ätit så skulle vi åka för natta hade dans , jag satt och kollade på det var roligt :P efter dansen åt vi på doncken =) nu börjar snart fotbollen så vi ska byta om :) efter träningen skulle jag sova hos natta för imorgon har vi ledigt :)


Fredag :)
idag vacknade jag vid 08.00 typ och då sov natta men hon vacknade snart :) snart ska vi hem till mej och hämta lite saker sen ska vi till farsta och shoppa lite :P nu kommer ellen och tove och jag och ellen gick hem till henneoch bakade lite muffins , fast våra blev inte så fina :P men dom blev goda , sen gjorde vi två med godis socker kakao och ketchup sen gick vi och gav dom till gurra ! nu ska vi hitta på mer så hejjdå / Elin :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0