Tove o Ellen

Hejjsan på er :) Idag vaknade klockan 10.26 typ . Jag gick upp och efter en timme ringde jag hem till tove , för vi skulle göra nåt idag :D när jag ringde så sov tove o ellen :P men jag väckte dom XD sen efter en timme till så åkte jag ditt , när jag kom så kollade vi lite på tv och pratade lite i telefon :P sen blev det tråkigt och vi gik till farsta centrum :P det var fett roligt det kommer några bilder när vi var där :) när klockan var typ halv sju kom anton och hämtade mej :( jag vill var kvar där lite till men jag blev ju hämtad så jag fick åka hem :) när jag kom hem så åt vi mat ... nu ska jag gå ses imorgon :) // Elin <3

Ellen , Jag och Tove

Tove och Ellen :P

Fint Tove :S

Vi igen :)

Ellen är lite utanför xD

Fina solglasögon :)

Jag :)

Somade in lite från en annan bild :P


Kommentarer
Postat av: Elin <3

Älskar Er .

2009-03-29 @ 20:20:23
URL: http://alltidjah.blogg.se/
Postat av: Elin <3

Älskar er :)

2009-04-01 @ 15:51:44
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0