03/05-2009

SORRY ! Förlåt att jag ionte har skrivt på länge men det är bara för att min data hemma hos mamma har pajat och jag vill inte låna nåns för att skriva i min blogg XD Men idag har jag varit i vardagsrummet och kollat på TV i 5,25 timmar . Jag har kollat på HSM 1 , Hannah Montana , Kim Posibol och mkt mer ... Idag har jag inget att göra jag skulle vilja vara med ellen och tove men dom ska vara med saga idag , och jag vill bara vara med tove och ellen XD  Nu ska jag snart äta lunch tror jag ? Kanske ska ringa nån sen , jag får se vad jag hittar på . Imorgon ska mamma och anton till cypen utam barnen för mamma fyller 35 år då imorgon asså :) så min mormor och morfar ska bo hos oss i en vecka . det tycker jag ska bli jätte roligt . Men nu kollar jag på prisen från robinson som var i går . Ses senare så får vi se vad jag har gjort idag .




Jag :P


Kommentarer
Postat av: Tove

vi får hitta på något någon annan dag hoppas jag :)

2009-05-03 @ 19:54:02
URL: http://beerglunds.blogg.se/
Postat av: Julia

Sötis Elin <3

2009-05-03 @ 20:58:50
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0