FARSTA IGEN , <33

Hejj Hejj idag har jag varit i farsta med carro , jag köpte en bh , intersport tofflor , en prisent till mors dag och 2 lite jordjubbar . Igår hade vi SO prov och jag fick alla rätt !!! jätte bra det var 58 läder och städer och jag kunde alla !! men jag har inte så mkt att skriva , hoppas att det går bra natta på innebandyn . Jag längtar jätte mkt tills imorgon , för du ska vi till hallsberg med handbollen , men jag kommer att sakna tove , ellen och lina , för dom ska på klass resa till göteborg :(  men jag hoppas att det går bra ändå , imorgon ska jag sitta med victor på bussen , det är för att han har datan med sen då kanske jag kan blogga lite ? hoppas det . eller så ska vi spela nåt spel på spela.se ? men just nu sitter jag bara lite och kollar in lite bloggar . Vi ses väll imorgon !!

MEN GLÖM EJ ATT STÄLLA FRÅGOR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0