Dålig update jag vet -_-

Förlåt med det har varit dåligt med tid den här veckan. Men imorgon så har vi typ bara spanska och typ engelska. Sen efter på kvällen ska vi typ på middga hos Nisse i min klass :) Det ska bli kul, hoppas jag det brukar var as roligt ! Men på lördag har vi c-propen i kungsängen och jag längtar som fan ditt. Sen efter det ska alla i vårt fotbollslag på laserdome det kommer äga. Fast jag är ganska rädd för emma säger att hon äger på det XD Det får vi allt se Emma :P Men så ska typ jag vara med Carro efter c-proppen så ska vi typ hem till mej för ses jag vi åka med emma ellingsen till laserdome. Haha fan vad jag längtar assu !
Men nu har jag inte så mkt mer att säga bara typ "JAG ÄLSKAR DEJ EMMA ELLINGSEN"  

lite bilder jag hittade från typ i sommras eller något sånt -_-

asså det var bara mitt hår som jag ville ni skulle se ?

Vilken föredrar ni ? brunett eller blondin/ljusbrun ?

Kommentarer
Postat av: emmis :)

haha åhh va gullig du är , älskar dig med :)<<3

och jag kommer äga dig haha XD!

2009-11-27 @ 21:53:21
URL: http://emmaellingsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0