Vad ska jag skriva?

Hejjsan jag skrev inte igår för att jag var ju med Becca hela dagen eller hela dagen idag och igår för hon sov hos oss. Vi spelade ju match och vi vann den om jag inte har sagt det förrut XD Men sen idag så gjorde vi inte så mkt vi åt lunch och frukost sen så skulle vi spela match men det jorde inte jag för jag hade jätte ont i min lilla fot och hade verkligen jätte ont i mitt huvud ! Men efter en halvlek så åkte jag pappa och oscar till nån person som kollade på min fot och han sa att det bara var brosk* och ben som hade växt för fort typ så att det kan ta 6månader till 4 år att det ska sluta att göra ont ;) Hoppas det går över snart :P

Viste du att...
*Jag inte gillar att åka bil.
*Jag blir rädd när man kör fort.
*Jag hatar brokoli.
*Jag saknar sommar 2009.
*Jag har bara ett hel syskon men 5 halv syskon.
*Jag älskar att kolla på The Hills.
*Jag gick hos dagmamma inte på dagis.
*Jag gillar Taylor Smift.
*Jag hatar engelska och skolan.
*Jag längtar tills 15 December.


Julia utmanar mej, hedda, felicia och emelie på något som jag inte fattar menmen XD det är typ inte någon tävling men man ska skriva 10 saker ni inte viste om mej, jag ska utmanna 4 st och dom jag utmannar är:

Matilda
Tove
Rebecca
Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca <3

heheh menar du mej Rebecca ?

2009-11-16 @ 17:50:02
URL: http://beccysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0