Första advent

Hejjsan förlåt att jag inte skrev igår men hade ingen tid till det sorry -_-
Men idag har jag tid, igår så hade vi ju handbollsmatcher på dagen/morgonen den första var mot Kungsängen och den blev det lika i jag blev jätte arg som jag brukar bli XD Men dom andra två vann vi så vi vann gruppen och då så gick vi vidare till steg 3. Jippi..! Men sen efter handbollen så åkte jag och carro hem till mej och dushade* och fixade oss tills Laserdome klockan typ kvart i fem så gick jag och Carro ner till Gcentrum och sen när vi hade gått en stund kom Tove och min pappa för tove skulle ju också till Laserdome :) Och sen vid 17.05 typ kom Emma E ocgh hennes mamma och hämtade oss:) Sen så var vi där på Laserdome i typ en timme sen gick vi till MCDonals, sen sov jag hos carro ;) Men idag när vi vaknade så viste vi inte vad vi skulle göra så vi drog till Erikstalsbadet och badade i typ en timme sen kollade vi i lite affärer vid ringen och sen åt vi på McDonals igen ;) *TJOCKIS* men sen så typ åkte vi hem till carro gen för hennes mamma skulle typ ha tjejmiddag eller något sånt och jag carro och tove var med :) Man fick massardge av carros kusin det var as skönt. Men sen så typ åkte jag hem och bara skriver lite nu. Men jag har lite ont i min rygg sen hon masserade med det var jätte skönt ;)
Men nu hade jag inte så mkt mer att skriva så vi ses väll senare P&K Elin

Video från handbollen c-proppen ;)

Första halvlek ;) och lite annat jag är nr 17 som gör typ armhävningar XD


Andra halvlek ;)

Aa juste Barcelona vann ! Vem var det som sa att Zlatan sa ? Fast han äger ju för han avgörde matchen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0