Handboll

Nu är jag verkligen trött. Jag vaknade vid typ 15 över 7 då gick jag upp och åt frukost sen så åkte vi till östra och var där 15 över 8. Sen åkte vi precis som igår i Enköping och spelade en match. Men jag fick inte spela så mkt för att på uppvärmningen så fick jkag en boll på ögat och det bara rann massa vatten och jag kunde inte se på typ en 15 eller något det var jätte läskigt. Men vi vann! Så efter matchen sjöng vi:
Segern är vår, segern är vår.
Vi har vunnit Segern är vår, segern är vår.
Vi har vunnit !Segern är vår :)

Sen efter det så duchade vi och hade jätte kul innan vi åkte hem så åkte typ alla till Mcdonals igen :) Sen när jag kom hem så gick jag till hedda, där så var vi fjortisar, och tog massa kort. Det kommer några senare i inlägget. Sen så åt vi på pizzerian. Mums i helgen har jag bara ätit tjockismat XD Menman... nu har jag inte så mkt mer att säga så puss o kram eran elin :)


kolla vänster ögat, det var av bollen ! kunde inte se :(

sweet or what ?

heddish <3 Elish :)

bjuder på dom idag :)




Kommentarer
Postat av: BARBIE

fin blogg! :)

2009-11-23 @ 09:54:57
URL: http://lovealba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0