Koppla in nya datan ;)

Shoo alla läsare ?
Nu har jag tränat smsat lite och ätit nu är det bara blogga, läxa och fixa min nya dator ;)
Träningen var as rolig idag var Emma där då blev det extra roligt. Jag och Tove har fan väntat på att hon ska komma XD Men träning var som sagt jätte rolig vi körde lite 2 mål lie passar mm. Men sen när vi kom hem så åt jag som jag kanske sa jag vet inte ? men iaf så var et pasta och köttfärssås det är inte direkt min favorit mat med man måste väll äta lite ? Snart börjar väll allt kul på TV ? Men nu ska jag försöka att koppla in datan för den här har börjat att låta as mkt på senaste tiden så jag kanska bloggar mer när jag har kopplat in den ;) Vi får väll se sen babys P&K Elin ♣

Har ni haft det bra idag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0