Natta och Jag

Hejsan Svejsan , nu har jag kommit hem. Har varit hos Natta sen 13.20 när vi slutade. Idga i skolan händer det inte så mycket bara det gamla vanliga. Sen när jag kom hem till Natta hade vi as roligt först kollade vi typ på tv och bara pratade sen så skulle jag och Natta och hennes pappa åka och hanndla. För vi skulle äta hem gjorda pizzor. Fan vad gott XD  När vi kom hem kollade vi på TV igen och sen så börrjade vi medans vi väntade på att börja äta tränade vi på våran dubelkullibyta (stavning)* Men vi klarade det inte nån gång :S Sen så åt vi lite men nu måste jag gå ochtyp göra färdigt min spanska läxa tills imorgon typ läsa och översätta den. Men skriver har träning klockan 21.00-22.00 så jag kanska skriver en snabbis efter det .

P&K Eran Elin ?

Kommentarer
Postat av: emma

sv: jag har bara ont i armen, men mina kompisar som tog igår hade feber och så idag! :o

2009-11-12 @ 19:24:09
URL: http://emmawernius.blogg.se/
Postat av: emma

sv: jag har inte riktigt bästemmt mig än ;)

2009-11-12 @ 20:41:18
URL: http://emmawernius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0