Skol start igen !

Now have school started ! Eller vad men säger ?
Åhh det är så dåligt att den har börjat igen . Vi borde har längre lov . Fast då skulle jag klaga på för kort då XD När jag kom hem så hade jag inga nycklar så jag fick vänta på att mamma kom hem men hon kom ganska snabbt . När jag kom hem sprang jag in till datan oc gjorde min skriv läxa "boken om mej! kapiltel 1 . Jag blev klar men jag behöver skriva ut den sen . Eller så skriver jag av på papper ? Vad tycker ni ?
Idag i skolan hände det inte så mkt , bara typ att marie kom tillbaka efter 6 veckor :) Jag är jätte glad över det . Har verkligen längtat . För er som inte vet är hon vår lärare vi har haft vikarie i 5 veckor och det är kul första veckan men sen blir det bara jobbigt . Men nu är det slut !! Men imorron ska vi ha det igen :( Men nu har jag tränat och allt som jag brukar göra men nu ska jag gå P&K Elin ♥ Vi ses :)


Min skriv upg . 

Mitt namns historia ?

Mitt namn



Hej jag heter Elin . Min mamma och pappa döpte mig till Elin för att dom tyckte det var ett fint namn . Namnet Elin är en svensk form av Helena, det är ett grekiskt namn som betyder ”lysande” eller ”fackla” . Jag har också två stycken mellan namn, Sara och Terese . Sara betyder prinsessa och Terese jägarinna . Min mamma och pappa gav men namnet Sara för att min gud mor heter det i melan namn och Terese går i släkten . Jag gillar namnet Elin men jag skulle ibland vilja heta något annat . Fast jag är glad att jag heter Elin .

Inte så bra kanske ?

Vad har ni gjort idag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0