Snabbis !

Hejsan det här blir mitt sista inlägg tror jag iaf tills imorgon om jag hinner att skirva innan jag ska till Enköping eller var jag nu skulle ? vi ska spela U-sm med 95ona så jag och mamma kanska bor på hotell där om vi vinner båda imorgon men om vi inte gör det så ska vi hem för då ska jag inte spela på söndag med 95 för då skajag spela med 97 för det är mot Tumba och det vill jag fan inte missa sist jag möte Tumba 1 var i Eken då var det jämt i början med vi har bättre kondis än dm och bättre spel så vi gick till finla .. ! Så det ska väll bli kul men jag vill ju spela både 95 och 97 men det går bara inte :( men vi fåpr väll ses hur jag gör om jag spelar 97 hinner jag var lite fjortis med hedda med och det ska vi vara på söndag tror jag :) Men vi får se vad jag gör v min helg puss & kram Elin :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vara lite fjortis? jävla tönt

2009-11-21 @ 01:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0