Vaccinerad XD

Hejjsan idag i skolan började vi med Spanska, men Particia vgar inte där XD Så vi fick ha henne som vi hade som vikarie på slöjade på spanskan med. Men hon kunde ju inte spanska så vi fick köra svenskakorsord :) Jag och Bella var ganska bra åp det. Men sen hade vi rast och sen var det dax för English igen* sne så var det typ någon presantation i aulan för skolans skrivar tävling:P Det var as konstigt jag fattade inte ett skit! Men sen var det typ nutidskrysset det hatar jag ! men sen efter vår lunch så var det SV det gick as långsamt för att det var så tråkigt. Men nu var det vi skulle ta våran spruta ! Jag var jätte rädd och jag och Johanna gick in tsm vi höll typ på att börja gråta båda två nästan ! men nu har jag det gjort iallafall ! Men det gör skit ont just nu jag tog det för ca en timme senXD Men nu måste jag gå för jag måste någ villa en stund nu :)
P&K eran Elin ♥

Några bilder från idag :P


Vaccintations pappret !

Mitt plåster XD

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag saknar också sommaren :)! <3

2009-11-13 @ 15:15:26
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0