dag 1 fotbollscup

nu har jag duchat ätit lite och jag har tänkt lite på vad jag ahr gjort bra i cupen idag . Jag tycket jag gjorde bra i första matchen ganska bra försvar och så gjorde jag ett mål med vänter ! (a) . Vi möte Skå dom var inte så jätte bra vi vann med 2-0 jag och matilda gjort varsitt mål . Sen i andra så möte vi Bele Barkarby . Vi lädde med 1-0 (jag gjorde målet) men sen gick jag av plan och hörde andra lagets föräldrar ropa och skriva och jag vände mej , vad tror ni ? dom hade gjort mål (FAN) . Sen typ några min senare så gjorde dom ett till mål ... åhh vi var så nära men nära skjuter ingen hare ! Efter matchen så pratade vi och tränarna tyckte vi hade varit jätte duktiga ! Sen skjusade jag och mamma hem Becca (Rebecca) och hennes mamma för vi bor ganska nära varandra ! Men nu måste jag typ sova för jag har både fotboll och handboll imorgon först cup (fotboll) sen handboll USM med 95-orna ! så p&k elin

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej, härligt :D idag har jag varit i skolan och sen bara hemma o kollat idol :) Sj då? :D

2009-10-24 @ 00:22:41
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Tove

Aha XD

2009-10-24 @ 10:23:23
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0