En söndag i mitt liv

Hejjsan , kom nyss hem från en rolig dag i mitt liv. I morsse vaknade jag hemma hos Natta , vi hade ju varit på fotbollsfest så jag slaggade hos bven . Vi skulle typ fira att vi hade varit bv i ett år men jag somnade XD Hahhaaa jag sparkade typ henne i ansiktet när jag sov , "Oj sry !" . Men sen idag så vaknade jag typ en halv timme förre henne av att min mamma smsade mej och frågade om jag ville kolla på emma när hon spelade handboll och det ville jag så klart . Så min mamma kom och hämtade mej vid 20 över 10 sen hämtade vi tove och ellen dom ville också kolla . det var inte en sån rolig match dom som haninge möte var inte så speciellt bra XD Dom sög om kan säga så . deras tränare sa att det var domarens fel . jag vet lite konstigt . Men sen när vi hade kollat på det så åkte vi till östra mitt andra hem typ . Gustav skulle ha boll och lek så jag fick vara med han och mamma stå i caféterian . Sen åkte ellen och tove hem till tove och åt men jag var kvar men gurra ;) Men sen var jag där till nästan halv 5 då åkte jag till tove och var där för vi skulle gå på bio med mickis och vicktoria . Men det blev inte så vi hittade inte någon bra film så vi bowlade istället .Hahaha jag sög jag var verkligen semst . Men jag är det på att bowla ! Sen sjusade tove hem mej och nu sitter jag bara här och slöar . Asså innan vi bowlade så köpte vi godis . Först möte jag och tove upp mickis och vickan , dom kom precis från träningen så vi gick typ hem till mickis och dom duchade sen åkte vi till heron city och bowlade. Så såg min dag ut . HUR VAR DIN ? juste vi hade spelarmöte det var ganska kul det vi pratade om typ allt som har med handboll att göra . Men nu måste jag verkligen gå vi sen :) P&K elin


Haninge matchen :)

Östra mitt hem XD


Gillar ni bilderna ?

Kommentarer
Postat av: Tove

2009-10-20 @ 16:01:07
URL: http://beerglunds.blogg.se/
Postat av: Tove

Jätte fina bilder på mig då Elin !!! XD <3

2009-10-20 @ 16:01:32
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0