fotbollscup / Ungdoms SM

hejsan , idag klockan 8.00 gick jag upp klädde på mej match kläder för att sen äta frukost . efter jag hade ätit åkte jag och mamma till gubbängens bollplan . Första matchen spelade vi mot Aspuden (stavnig?)det stog lika i halv lek sen så fick jag gå upp på topp och sköt värsta vrist skottet men vänter , det blev mål resultatet blev 1-0 ganska skönt men jag hade velat vinna med mera ! Sen efter typ 45 minuter senare så körde vi en match mot A.I.K jag hatar värkligen det lager men bara just dom vi möte ! Men dom spelar så fullt raka armar och allt :P Men jag ska inte spela fler dom andra har elr ska spela 2 till . Jag ska till Tumba och köra USM med 95/96 den första matchen är klockan 16.30 och den andra 20.00 , så jag får se om jag årkar skriva lite sen , men det tror jag XD Imorgon ska jag också spela med 96/95 för det är 2 matcher till då . Så jag ska inte träna men ni får höra mer sen XD  
p&k elin

 kommer kanske några bilder sen ?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :) Har du haft en bra kväll då? :)

2009-10-25 @ 00:02:20
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

sv; hhih! :D



Hur va din Fredagkväll? :)

2009-10-25 @ 02:41:27
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0