Godmorgon

Godmorgon , förlåt för att jag inte skrev igår kväll men jag var så trött att jag bara duchade och åt lite sen somnade jag XD men iden första handbollsmatchen så lädde vi typ hela matchen men sen förlorade vi med 2 bollar . Sen var det paus i 2,5 timme så då var jag med ellen , freddy , becca , elin och emma o . Vi hade jätte kul vi kanske var lite trötta för vi skrattade hela tiden . Men i andra stog 12-13 till oss men sen drog vi i från och vann med 25-18 :) och nu ska jag åka till matcherna vi ska spela 2 till idag så vi får se sen :)

Ni glömde väll inte att ställ om klockan ?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej, samma här :)

Hoppas du får en bra söndagkväll :)

2009-10-25 @ 15:40:13
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0