Hemma Spa

HejHej på er .
Idag har jag och Natta haft det skit kul ... men det var svårt att hitta varandra när vi skulle mötas X) Hahaa vi skulle mötas vid halv 12 vid tallis T-bannan men jag kom lite sent så då var hon inte där .. jag väntade i 20 min sen gick jag och letade efter henne men vi typ inte hittade varandra . Jag försökte att ringe henne 10 gånger men hon svarade inte . Så sen efter 40 min så hittade vi varandra då hade hon varit i hela tallis och gubbis och letat efter mej :) Sen när vi hittade varanndra så åkte vi till farsta och kollade på lite saker bara . Vi vart lite hungriga så vi gick till ett Café där såg jag pappa :P Haha han och Kathrine kom till oss och pratade några min sen gick han igen . Sen efter det så köte jag och Natta varsin ansiktsmask . Jag köte chocklad ansiktsmask , så när jag tog på den blev jag helt brun i ansiktet .  Vi hade ett hemmaspa det var jätte myssigt . Vi ska ha det nästa helg igen ... längtar redan :P Men sen så fixade vi min blogg den blev as snygg !
Tack Natta :)
Besök hennes blogg här : Natta


P&K Elin Pellin :P
bilder kommer imorron .

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar, Yes jag har tagit dom, och jag mår bra, tacktack :D

2009-10-28 @ 22:44:24
URL: http://puttetjej,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0