Idol / min dag ?

Hejjsan nu sitter jag här igen och det är äntligen fredag . det har gott väldigt fort elr vad tycker ni ? Efter skolan så åkte jag och Alice , Chris , Niclas och Alex tuben men Niclas och Alex gick av vid tallis och chris i skärmabrink typ :S Men jag och Alice gick av i Gullmarsplan och byte t-banna där sen kom vi till Enskede . Där gick vi av och gick till Hedda och Jullans skola . Vi orkade inte vänta så vi gick till IP sålänge sen gick vi till Konsum . När Hedda och Jullan slutade åkte vi hem men det tog typ en tmma att komma hem för vi åkte med frasse och hugo och dom ville åka en annan väg men det blev typ bara fel elr fel och fel det kom inget tåg :P Så sen åkte vi till gullmarspaln och byte till farsta strand . Där på perongen såg vi en jätte konstig gubbe :P Han var typ as konstig han gick typ fram och tillbaka i 15 min (5) men han var as konstig iafall . När vi kom till Tallkrogen gick vi av och gick till Hedda när vi kom till hedda så satte vi oss vid datan och kollade lite bloggar , lyssnade på musik på yt . Sen så hade Alice bråtom hem så hon drog sen efter typ en timmar och15 min så gick jag och Jullan också . När jag kom hem smsade jag med Niclas <3 . Sen så kom mamma med familj hem . Då började dom med maten . Det blev lax och kokt potatis inte det godaste menmen .... ! Sen efter maten satte jag med här igen och bara chillar väntar på att idol ska börja det börjar om 5 min så jag får allt ta och skynda mej på lite granna . Imorgon har jag ne tunering (fotboll) vi har samling 7.10 , jag somtänkte yes imorgon är det lördag då behöver jag ie gå upp men så blev det vist inte :P Jag måste typ gånu för att jag måste kolla på idol nu vises :) P&K Elin

Kommentarer
Postat av: Nathalie♥

mycket med tunnelbana, haha :D

godnatt ♥

2009-10-09 @ 22:23:15
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0