Ungdoms SM

Hejsan bloggen . Nu har jag kommit hem och villat lite , vi har ju spelat handbollsmatcher igen . Det var as jobbigt . i första möte vi ett lag som var as dåligt gissa vad det blev ? .... 43-3 till oss XD förlåt men dom sög verkligen jag har aldrig möt ett lag som har varit så dåligt förut ! Men på den matchen slog jag i mitt knä igen . Och skrapadde upp det igen . Så det gjorde så ont när jag gick att jag nästan inte kunde gå :( Men i den andra matchen så möte vi Tumba dom är as bra . Och vi ledde nästa hela matchen . Men sen vann dom med 2 bollar men jag kunde inte göra något för jag spelade inte för jag inte kunde gå ! Nu är jag lite sur för det gör så jävla ont i mitt knä ... typiskt . men nu ska jag hitta min mobil så jag kan lägga in bilder på mitt knä och lite mer .

Bilder kommer snart jag lovar !


Kommentarer
Postat av: S A G A

aa visst kan jag göra en header till dej :P <3

jag mår fint, sj? :)

2009-10-25 @ 17:37:17
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0