EN UNDERBAR DAG !

hajjsen idag har det varit en toppen dag vi började med spanska , :) vi fick en liten läxa i det och sen så var det rast , efter rasten så var det engelska sen svenska mkt språk på en gång XD sen så var det lunch och sen var det bara skoldagbok och kryss jag fick bara 6 poäng på krysset men jag fick i allafall mer än niclas han fick bara 2 hahha , :) Sen efter skolan så åkte jag chris hedda anton och palm till erikstalsbadet det var grymt kul där , när vi kom så var det typ bara vi där så det var ingen kö till bannorna ;) sen var vi där en stund men när vi skulle köpa glass så vill anton och palm ha med jordgubbssmak på glassen så palm tappade hela glassen på sin handduk haha jag och hadde höll på att dö av skratt har en bild på det och massa video 's som jag har tagit idag hahaa , dom kommer väll sen nån gång men nu ska jag visa saga hur jag vill ha min design så vi ses väll nån annan gång ?

PS ! Jag har köpt godis för 95 kr man kan typ inte stänga min godis påse ! XD elr det var inte jag som betalade ! // Elin puss ! <33

Kommentarer
Postat av: Tess

följer du mig då ? :P

2009-09-06 @ 11:43:36
URL: http://taassiiie.blogg.se/
Postat av: linda

oj , det måste ha vart sjuukt mycket godis ! ;o

2009-09-06 @ 18:08:25
URL: http://liindahz.blogg.se/
Postat av: Palm

haha,fett roligt den dan :)

2009-09-11 @ 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0