Grattis Bella

HEJJ ALLA SÖTA !
Idag har jag varit i skolan som vanligt , först hade vi Spanska , asså det är as roligt :P Sen så hade vi English det är inte alls kul för att jag suger på det , :O Men sen så slutade vi typ 12.45 då gick jag och bella , jonte och jonas till jonas och pratade och hoppade studsmatta det var jätte kul , :) Sen så kom pappa och hämtade mej och oscar vid halv 4 elr nåt då åkte vi till tyresö centrum och handlade lite till maten , sne när vi kom hem så började jag att chatta med Emma men jag ska fixa henne blogg nu , :) Vi ses pussar


JUSTE ISABELLA FYLLER 12 ÅR
IDAG GRATTIS MIN SÖTNOS <3


 jag bjuder på några gamla bilder :

ÄLSKAR ER TJEJER GLÖMMER ER NEVER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0